Звіт про роботу завідувача Тарасівського ДНЗ
Рудої Маргарити Володимирівни
Тарасівський дошкільний навчальний заклад дитячий садок «Світлячок» функціонує з 1998 року.
Станом на 01.01.2015 року у дитячому садку функціонують дві садові групи та група короткотривалого перебування дітей. Всього у закладі виховується 36 дітей.
У дошкільному закладі трудовий колектив складається з 13 осіб.
Тарасівський дошкільний навчальний заклад працює над науково – методичною проблемою області щодо формування соціалізуючого освітнього простору.
Пріоритетні напрямки діяльності:
- Створення умов для соціально – комунікативного розвитку особистості дитини,її психологічного і фізіологічного комфорту,виховання соціально адаптованої особистості.
- Виховання дитини- громадянина України, національно - свідомої ,життєво компетентної особистості.
- Дотримання наступності у роботі дошкільного навчального закладу і школи, співпраця з сім’ єю та громадськістю.
Згідно штатного розпису дошкільний заклад майже повністю забезпечений кадрами. Усього працівників -13, педагогічних працівників – 4. Освіта педагогічних працівників : 75% - вища;25% - неповна вища.
З боку керівника у дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки.
З метою визначення рівня та вдосконалення навчально – виховного процесу адміністрацією закладу було охоплено контролем важливі питання. Своєчасно здійснювався попереджувальний контроль за змістом та якістю перспективного і календарного планування навчально – виховного процесу,за якістю підготовки та проведенням заходів річного плану роботи закладу.
Для ефективного вирішення проблем розвитку, навчання та виховання дітей педагоги користуються комбінованою моделлю виховання дітей у різновікових групах, перебувають у постійному творчому пошуку,експериментують та впроваджують сучасні перспективні програми та методики. Окрім базової програми, у дошкільному закладі впроваджуються парціальні програми,які розширюють можливості розвитку особистості дитини та реалізують пріоритетні напрямки у діяльності закладу. Моніторинг рівня засвоєння вимог базової програми є головним показником педагогів та усього колективу в цілому.
Взаємодія з сім ‘ями вихованців орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які задовольняють потреби батьків. Педагогічний колектив організовує для цього такі форми співпраці : батьківські збори, дні відкритих дверей, участь у календарних святах,батьківських суботниках, надання благодійної спонсорської допомоги для створення відповідних матеріально – технічних умов щодо перебування дітей у закладі.
Коментарi