Настановча педагогічна рада у Цюрупинському ясла- садку №2

Вересень – початок навчального року не лише в школах, але й у дошкільних навчальних закладах. Адже дошкільна освіта – це перша сходинка до здобуття якісних знань, що є одним із ключових моментів соціалізації дитини. Завдання педагогів – збагатити досвід дітей позитивними враженнями, сформувати соціальні вміння та навички, навчити жити з відкритим серцем, жити обличчям до людей, знаходити своє місце в суспільстві. Малюк, який прийшов сьогодні у дитячий садок, – це майбутній активний учасник грандіозних звершень, що відбуваються у нашій державі.

Закінчилось літо, минув час відпусток, з новими силами та враженнями взялися до роботи педагоги Цюрупинського дошкільного навчального закладу №2. Творчий підхід, оригінальні думки, винахідливість спонукають педагогів нашого закладу шукати і творити нове, нетрадиційне та успішно застосовувати його у роботі з дошкільниками.

5 вересня 2014 року педагоги ясла-садка зібралися на засідання педагогічної ради, на якому звітували про здобутки та досягнення за минулий навчальний рік та обговорювали завдання на новий.

Зі вступного слова розпочав засідання першої педагогічної ради завідувач Баутін Ю.М. Привітала педагогічний колектив з початком нового 2014-2015 навчального року методист КУ «ЦРМК» Альохіна С.В., яка ознайомила педагогів з матеріалами серпневої педагогічної конференції, концептуальними підходами до розбудови моделі освітнього соціалізуючого простору, побажала учасникам педагогічного процесу натхнення у своїй щоденній нелегкій праці та нових ідей, звершень.

«Педагогічна ідея – це крила, на яких підноситься колективна творчість. Ідея надихає колектив, і починається найцікавіше й найпотрібніше в дошкільному житті…» - писав В.О.Сухомлинський. Відомо, що родина є першим соціальним інститутом і має особливе значення для становлення особистості, тому одним із напрямків роботи з дітьми колективу Цюрупинського ясла-садка №2 є пошук нових цікавих форм співпраці з батьками. Відомо, що коли батьки залучені до життя і діяльності дитячого садка, тоді вони відчувають свою причетність, поділяють турботи і клопоти, ставляться з розумінням до нелегкої роботи педагога. Шляхом організації «Клубу турботливих батьків» у рамках проекту оздоровчого напрямку «Батьки – вихователі, однодумці, партнери», педагогічний колектив закладу ставить за мету удосконалення партнерських відносин з родинами, створення атмосфери спільних інтересів, створення єдиного освітнього простору, залучення батьків до пропаганди фізичної культури.

Зміцненню здоров’я дошкільнят колектив дошкільного навчального закладу №2 приділяв увагу з першого дня свого існування. Кожного року проводиться комплексна робота по оздоровленню дітей шляхом інтеграції здоров’язбережувальних технологій, впровадження різноманітних ефективних форм активного відпочинку.

Наступність між дошкільним і шкільним навчанням дітей завжди є найважливішою педагогічною проблемою нашого закладу. Починаючи з квітня минулого навчального року ми розпочали нову форму роботи – спортивні змагання між дошкільнятами і школярами початкової школи Цюрупинської спеціалізованої школи I-IIІ ст. №4.

У новому навчальному році плануємо залучити до змагань дошкільнят інших навчальних закладів міста. І все це можливо зробити лише разом, в єдиному колективі однодумців, удосконалюючи свою педагогічну майстерність.

Вихователь-методист Цюрупинського ДНЗ №2 І.В. Баденко.

Кiлькiсть переглядiв: 134

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.