Інтернет-засідання районного методичного об’єднання вчителів, які працюють у початкових класах за системою розвивального навчання Б.Д. Ельконіна – В.В. Давидова


Тема. Особливості організації навчання першокласників в системі розвивального навчання Б.Д. Ельконіна – В.В. Давидова

Дата проведення: 28.04.2016 р.

План проведення

І.Теоретична частина

1. Про особливості організації навчання першокласників в системі розвивального навчання Б.Д. Ельконіна – В.В. Давидова.

Голова Ресурсного центру Швець С.М.

2. Методичні рекомендації щодо адаптації учнів до школи (перші два тижні у школі).

Учитель початкових класів Цюрупинської СШ І-ІІІ ст. № 4 Буряк Г.М.

3. Методичні рекомендації щодо формування в класах РН норм співробітництва.

Голова МО Лебедєва І.В.

ІІ. Практична частина

Моделювання уроків математики в 1 класі

Учителі початкових класів Цюрупинської СШ І-ІІІ ст. № 4 Швець С.М., Буряк Г.М.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ІНТЕРНЕТ-ЗАСІДАННЯ РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

1.При організації навчально-виховного процесу у першому класі враховувати психологічні і вікові особливості шестирічних дітей з метою подолання труднощів, які у них виникають з початком шкільного життя.

Учителі початкових класів

Протягом навчання у 1 класі

2. Проводити систему занять в межах навчального предмета «Введення в

шкільне життя», так і інших навчальних предметів, використовуючи такі прийоми:

- спільна діяльність – гра;

- «гра» дорослого з дітьми, де дорослий задає їм зразок взаємодії на правах рівноправного партнера;

- безпосереднє навчання дітей взаємодії під час ситуації загальної задачі, коли дорослий підказує їм, допомагає сумісними зусиллями розв’язати поставлену задачу;

- введення в колективну гру «управляючого» (одного з дітей), який би диригував грою інших учасників і тим самим навчався одночасно враховувати позиції всіх, хто грає;

- введення в гру двох «управляючих» із взаємно протилежними позиціями таким чином, щоб протягом всієї гри вони вчилися утримувати спільну задачу, зберігаючи при цьому відносини змагання;

- гра, у якій дитина виконує одночасно дві ролі із взаємно протилежними інтересами, завдяки яким у неї формується уміння разом роздивлятись позиції сторін.

Учителі початкових класів

Вересень 2016 р.

3.Упроваджувати у практиці роботи методичні рекомендації щодо адаптації учнів до навчання у школі.

Учителі початкових класів

Вересень 2016 р.

4.Упроваджувати у практиці роботи методичні рекомендації щодо формування в класах РН норм співробітництва у 1 класі.

Учителі початкових класів

Упродовж навчання у 1 класі

5.Рекомендувати запропоновані методичні розробки уроків математики у 1 класі з теми «Перекроювання фігур. Рівновеликі і рівноскладені фігури» для упровадження у практику роботи вчителів 1-го класу.

Доповіді, методичні рекомендації і розробки уроків - у вкладеннях

Кiлькiсть переглядiв: 647

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.