Інтернет-засідання районного методичного об’єднання вчителів, які працюють у початкових класах за системою розвивального навчання Б.Д. Ельконіна – В.В. Давидова
Тема. Особливості організації навчання першокласників в системі розвивального навчання Б.Д. Ельконіна – В.В. Давидова
Дата проведення: 28.04.2016 р.
План проведення
І.Теоретична частина
1. Про особливості організації навчання першокласників в системі розвивального навчання Б.Д. Ельконіна – В.В. Давидова.
Голова Ресурсного центру Швець С.М.
2. Методичні рекомендації щодо адаптації учнів до школи (перші два тижні у школі).
Учитель початкових класів Цюрупинської СШ І-ІІІ ст. № 4 Буряк Г.М.
3. Методичні рекомендації щодо формування в класах РН норм співробітництва.
Голова МО Лебедєва І.В.
ІІ. Практична частина
Моделювання уроків математики в 1 класі
Учителі початкових класів Цюрупинської СШ І-ІІІ ст. № 4 Швець С.М., Буряк Г.М.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ІНТЕРНЕТ-ЗАСІДАННЯ РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
1.При організації навчально-виховного процесу у першому класі враховувати психологічні і вікові особливості шестирічних дітей з метою подолання труднощів, які у них виникають з початком шкільного життя.
Учителі початкових класів
Протягом навчання у 1 класі
2. Проводити систему занять в межах навчального предмета «Введення в
шкільне життя», так і інших навчальних предметів, використовуючи такі прийоми:
- спільна діяльність – гра;
- «гра» дорослого з дітьми, де дорослий задає їм зразок взаємодії на правах рівноправного партнера;
- безпосереднє навчання дітей взаємодії під час ситуації загальної задачі, коли дорослий підказує їм, допомагає сумісними зусиллями розв’язати поставлену задачу;
- введення в колективну гру «управляючого» (одного з дітей), який би диригував грою інших учасників і тим самим навчався одночасно враховувати позиції всіх, хто грає;
- введення в гру двох «управляючих» із взаємно протилежними позиціями таким чином, щоб протягом всієї гри вони вчилися утримувати спільну задачу, зберігаючи при цьому відносини змагання;
- гра, у якій дитина виконує одночасно дві ролі із взаємно протилежними інтересами, завдяки яким у неї формується уміння разом роздивлятись позиції сторін.
Учителі початкових класів
Вересень 2016 р.
3.Упроваджувати у практиці роботи методичні рекомендації щодо адаптації учнів до навчання у школі.
Учителі початкових класів
Вересень 2016 р.
4.Упроваджувати у практиці роботи методичні рекомендації щодо формування в класах РН норм співробітництва у 1 класі.
Учителі початкових класів
Упродовж навчання у 1 класі
5.Рекомендувати запропоновані методичні розробки уроків математики у 1 класі з теми «Перекроювання фігур. Рівновеликі і рівноскладені фігури» для упровадження у практику роботи вчителів 1-го класу.
Доповіді, методичні рекомендації і розробки уроків - у вкладеннях
Коментарi