Повернутися до звичайного режиму

Звіт заступника директора з НВР Кринківської ЗОШ І-ІІ ст.

Приходкіної Антоніни Василівни

Навчальний процес у Кринківській ЗОШ І-ІІ ст. забезпечують 16 педагогічних працівників. Із них вищу педагогічну освіту мають 11 вчителів (68,75%). Станом на 01.09.2015 року якісний склад педагогічного колективу скаладає спеціалістів вищої категорії – 1; спеціалістів першої категорії – 7; спеціалістів – 8. Середній вік членів педагогічного колективу становить 43 роки.

Розпочала свою діяльність у Кринківській ЗОШ І-ІІ ступенів з 1996 року вчителем, а з 03 вересня 2002 року – заступником директора школи з навчально-виховної роботи. Педагогічне навантаження у 2014-2015 н.р. – 18 годин, заступника директора – 0,5 ставки.

Враховуючи потреби сучасного суспільства, усю діяльність педагогів школи спрямовано на виховання громадянина-патріота, здатного розбудовувати суверенну Україну, захищати її прагнення до інтеграції у світо­ве європейське співтовариство. Важливими умовами досягнення успіху нашим колективом, завжди були і залишаються поступовість дій, ґрунтовна теоретична підготовка педагогів і членів адміністрації, зворотний зв'язок між учителя­ми і керівництвом навчального закладу. Вся робота педагогічного колективу щорічно проводиться відповідно до річного плану роботи школи та робочого навчального плану.

До основних повноважень та напрямків діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи належить організація навчально-виховного процесу, тому на всіх його етапах проводжу наступну роботу:

- на початку навчального року забезпечую ознайомлення педагогічних працівників з програмовими вимогами та методичними рекомендаціями з навчальних предметів;

- забезпечую разом із педагогічним колективом реалізацію заходів по впровадженню нових Державних стандартів початкової та загальної середньої освіти;

- під час навчального процесу здійснюю контроль за навчально-методичним супроводом, проміжний та підсумковий моніторинг навчальної діяльності, надаю методичну допомогу вчителям; сприяю залученню учнів та вчителів до участі у різноманітних інтелектуальних конкурсах та змаганнях;

- у кінці навчального року відповідаю за підготовку та проведення ДПА, їх аспектний та комплексний аналіз.

Зміст моєї діяльності охоплює усі сторони освітнього процесу:

- робота з обдарованими дітьми (розроблений і реалізується план роботи по цьому напряму);

- робота факультативів, гуртків;

- робота шкільних методичних об’єднань вчителів початкових класів та класних керівників;

- робота Школи молодого вчителя;

- індивідуальне навчання ;

- робота по охопленню дітей гарячим харчуванням;

- робота з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Основним напрямом роботи заступника є методична робота. Розпочинаю свою роботу з визначення завдань методичної ради школи та з планування її роботи. Методична робота школи направлена на опрацювання науково-методичної проблеми «Формуємо соціалізуючий простір» через систематичне проведення засідань методичної ради, педагогічних семінарів, нарад, педрад. Підсумки методичної роботи щорічно висвітлюються перед батьківською громадськістю під час проведення батьківських конференцій.

Велику увагу приділяю організації роботи педагогічного колективу школи з обдарованими учнями. Учні школи залучаються до проведення олімпіад, конкурсів, предметних тижнів. Я є шкільним координатором конкурсу «Колосок», в якому учні школи щорічно приймають участь. Учні також залучаються до інших інтерактивних конкурсів таких, як «Патріот», «Соняшник». У 2014-2015 н.р. учениця 9 класу Попова Ю. посіла призове місце в районній олімпіаді з математики (учитель Горбачова Г.С.) і в загальному рейтингу наша школа посіла ІІ місце серед шкіл І-ІІ ст.

У школі спланована та діє система заходів щодо забезпечення безпечних та нешкідливих умов навчання та виховання. Ведеться постійна робота по зменшенню кількості травмувань серед учнів та вчителів.

У школі працює орган учнівського самоврядування, спланована система заходів для залучення учнів до навчально-виховного процесу у різних напрямах.

Усі випускники школи продовжують здобувати освіту у внз та інших навчальних закладах.

Усі учні села обліковані щодо їх залучення до навчання та місцеперебування. Відрахування здійснюються лише на підставі заяв батьків при зміні місця проживання або переходу до інших навчальних закладів.

Здійснюється контроль за дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових обов’язків згідно перспективного плану внутрішньо шкільного контролю.

Кiлькiсть переглядiв: 3627

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.