Звіт про роботу завідувача Тарасівського ДНЗ

Рудої Маргарити Володимирівни

/Files/images/Руда М.pngТарасівський дошкільний навчальний заклад дитячий садок «Світлячок» функціонує з 1998 року.

Станом на 01.01.2015 року у дитячому садку функціонують дві садові групи та група короткотривалого перебування дітей. Всього у закладі виховується 36 дітей.

У дошкільному закладі трудовий колектив складається з 13 осіб.

Тарасівський дошкільний навчальний заклад працює над науково – методичною проблемою області щодо формування соціалізуючого освітнього простору.

Пріоритетні напрямки діяльності:

- Створення умов для соціально – комунікативного розвитку особистості дитини,її психологічного і фізіологічного комфорту,виховання соціально адаптованої особистості.

- Виховання дитини- громадянина України, національно - свідомої ,життєво компетентної особистості.

- Дотримання наступності у роботі дошкільного навчального закладу і школи, співпраця з сім’ єю та громадськістю.

Згідно штатного розпису дошкільний заклад майже повністю забезпечений кадрами. Усього працівників -13, педагогічних працівників – 4. Освіта педагогічних працівників : 75% - вища;25% - неповна вища.

З боку керівника у дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки.

З метою визначення рівня та вдосконалення навчально – виховного процесу адміністрацією закладу було охоплено контролем важливі питання. Своєчасно здійснювався попереджувальний контроль за змістом та якістю перспективного і календарного планування навчально – виховного процесу,за якістю підготовки та проведенням заходів річного плану роботи закладу.

Для ефективного вирішення проблем розвитку, навчання та виховання дітей педагоги користуються комбінованою моделлю виховання дітей у різновікових групах, перебувають у постійному творчому пошуку,експериментують та впроваджують сучасні перспективні програми та методики. Окрім базової програми, у дошкільному закладі впроваджуються парціальні програми,які розширюють можливості розвитку особистості дитини та реалізують пріоритетні напрямки у діяльності закладу. Моніторинг рівня засвоєння вимог базової програми є головним показником педагогів та усього колективу в цілому.

Взаємодія з сім ‘ями вихованців орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які задовольняють потреби батьків. Педагогічний колектив організовує для цього такі форми співпраці : батьківські збори, дні відкритих дверей, участь у календарних святах,батьківських суботниках, надання благодійної спонсорської допомоги для створення відповідних матеріально – технічних умов щодо перебування дітей у закладі.

Кiлькiсть переглядiв: 794

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.