Повернутися до звичайного режиму

Звіт про роботу керівника районної циклової комісії вчителів іноземних мов

Вовченко Тетяни Борисівни

/Files/images/Вовченко Т Б.pngЯ, Вовченко Тетяна Борисівна маю повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю учитель англійської і німецької мови та працюю за фахом у Цюрупинській гімназії з 1988 року, маю кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» і педагогічне звання «учитель-методист» (рішення атестаційної комісії ІІ рівня від 08 квітня 2010 року).

Підвищила кваліфікацію в КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради за фахом «англійська мова» та виконала випускну роботу на тему «Роль учителя іноземної мови у організації роботи по розвитку додаткового освітнього мовного середовища» (листопад 2014 р.).

Постійно працюю над вдосконаленням свого професійного рівня. Володію технологіями особистісно-орієнтованого, інтерактивного, проектного, інтегрованого навчання з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів. Застосовую сучасні інформаційно-комунікативні технології.

/Files/images/Разом з учнями.png Уроки проводжу з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, які відповідають сучасним вимогам організації освітнього процесу. Формую у дітей навички самостійно здобувати знання, застосовувати їх на практиці. Умію лаконічно, образно і виразно подати навчальний матеріал. Під час навчання використовую методи, при яких спонукаю учнів до творчої, результативної роботи. Розробила цикл уроків з англійської мови з тем: «Наш світ» ( 5 клас), «Здоровий спосіб життя» ( 7 клас), «Сучасні технології» (9 клас), «Професії. Вибір професії» ( 11 клас). Також розроблено факультативні заняття на теми: «Подорожі і туризм» (7 клас), «Культура і мистецтво» ( 8 клас), «Гроші і фінанси» (10 клас), «Люди та їх взаємовідносини» (11 клас)

Із 115 учнів, яких я навчаю, високий та достатній рівні навчальних досягнень мають 86 чол., якісний показник становить – 75%. Навчальні стратегії, що використовую, дозволяють мотивувати учнів, залучати їх до навчального процесу, що помітно підвищує ефективність викладання предмету.

Володію інформаційно-комунікаційними технологіями, активно використовую їх в роботі, проводжу уроки з використанням електронних засобів навчання та Інтернет-ресурсів. Сформований банк мультимедійних проектів учнів з тем «Діти Європи – єдина родина», «Ласкаво просимо до України».

Значну увагу приділяю роботі з обдарованими учнями: керівник творчого об’єднання з англійської мови «Britannica» шкільної академії «Гармонія». Мої учні протягом останніх п’яти років є учасниками та призерами районного етапу Всеукраїнських предметних олімпіад з англійської мови, активними учасниками ( 2010 р. – 12 учнів, 2011 р. – 18 учнів, 2012 р. – 20 учнів) та призерами Всеукраїнського конкурсу з іноземної мови «Грінвіч» та «Пазл».

Мої випускники щороку демонструють достатній та високий рівні знань на Державній підсумковій атестації з англійської мови ( якісний показник становить 75-80%) та на Зовнішньому незалежному оцінюванні ( 150-192 бали).

Велику увагу приділяю залученню своїх учнів до активної позаурочної діяльності. У ході тижня іноземних мов провела гру-квест для учнів 6-7 класів « У пошуку скарбів», взяла участь у підготовці та проведенні свята англійської мови для учнів 2-4 класів «Пісні, які ми любимо». Щороку веду мовну секцію в Літній школі співробітництва під час відпочинкової кампанії.

/Files/images/учитель року.png Беру активну участь у науково-методичній роботі. З 2000 року є керівником районної циклової предметної комісії вчителів іноземних мов, входжу до складу районної творчої групи вчителів іноземних мов, є членом журі районного конкурсу «Учитель року». У грудні 2011 року брала участь у Восьмому Всеукраїнському конкурсі «Вчитель-новатор». Маю друковані роботи у фахових виданнях: урок для 9 класу «Гордись, що ти Українець», розміщений на « Методичному порталі» ( сертифікат видавництва «Шкільний світ» від 11.11.2014 р.); стаття «Роль учителя іноземної мови щодо організації роботи по розвитку додаткового освітнього мовного середовища» висвітлено в статті, яка надрукована у «Таврійському віснику» № 4, 2014 р. та презентовано на кафедрі іноземних мов КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» в листопаді 2014 р. Власний досвід роботи педагога з теми «Організація навчально-виховного процесу на уроках англійської мови в класах з поглибленим та профільним рівнем викладання» презентовано на засіданні педагогічної ради в лютому 2015 року.

Беру активну участь у семінарах, тренінгах, майстер-класах, науково-практичних конференціях районного, обласного рівнів, які проводяться для вчителів іноземної мови. Стала співавтором методичної розробки «Використання кейс-методу на уроках англійської мови», що заслухана і затверджена науково-методичною радою КУ «Цюрупинський РМК» (листопад 2011 р.) та програми факультативу «Мовленнєвий практикум для учнів 8-11 класів», затверджена районною НМР у вересні 2012 р. та успішно використовується в навчально-виховному процесі.

Пройшла навчання і отримала сертифікат з програми «Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах ЗНЗ» (2012 р.).

Велику роботу здійснюю з поповнення навчально-дидактичної, методичної та матеріально-технічної бази кабінету англійської мови як завідуюча кабінетом.

Кiлькiсть переглядiв: 956

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.