Учителі початкових класів готуються до впровадження нового Державного стандарту

Реалізація інтегрованого підходу на уроках у контексті оновлення змісту початкової освіти

Входження України у європейський і світовий освітній простір вимагає проведення модернізації змісту освіти в контексті її відповідності сучасним потребам.

Реформа середньої освіти в Україні – реформа, орієнтована на те, щоб випустити зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя.

У 2018/2019 навчальному році навчання в початковій школі буде відбуватись за новим Державним стандартом. Для цього вчителі мають володіти новими методиками викладання та педагогікою партнерства.

Державний стандарт початкової загальної освіти визначає, що саме мають знати й уміти учні по закінченню певного циклу навчання, окреслює ідейні засади та принципи навчального процесу, логіку його організації тощо. Користуючись Стандартом, вчителі розроблятимуть свої навчальні програми та курси на основі інтеграції предметів, а директори шкіл – затверджуватимуть робочі навчальні плани. Адже Стандарт визначаєспільні очікувані результати, які учень має досягнути за певний період. А шляхи досягнення цих результатів – тобто навчальні програми – можуть бути різними.

Про готовність до впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти йшлося на районному семінарі учителів початкових класів, який відбувся 10 листопада ц.р. на базі Брилівської ЗОШ І-ІІІ ст.. Предметом для обговорення стало питання реалізації інтегрованого підходу в контексті оновлення змісту початкової освіти.

У ході практичного блоку учителі початкових класів Брилівської ЗОШ І-ІІІ ст. запросили своїх колег на відкриті уроки.

На високому рівні продемонструвала методи і прийоми реалізації міжпредметних зв’язків на уроці «Осінні явища в житті рослин» у 2 класі вчитель вищої категорії Статкевич Наталія Володимирівна. Педагог вдало поєднала матеріал уроку природознавства зі змістом трудового навчання, музики, читання, що сприяло створенню емоційно піднесеної атмосфери.

Під час заняття у 3 класі «Ти і я – одна сім’я» учитель вищої категорії Порубльова Світлана Миколаївна інтегрувала теми трьох уроків «Сім’я. Родовідне дерево» («Я у світі»), «Спільнокореневі слова. Корінь» (українська мова) і «Мозаїчне торцювання «Соняшник»» (трудове навчання). Завдяки інтеграції та цікавим формам роботи вчитель працювала над розвитком творчих здібностей учнів, виховувала в учнів шанобливе ставлення до культури українського народу, його духовних цінностей.

Бінарний урок з природознавства та інформатики у 4 класі провели вчитель вищої категорії Цюрюта Інна Олександрівна і спеціаліст вищої категорії, старший учитель Куліда Світлана Іванівна. Учителі, творчо реалізовуючи ідею інтеграції, розвивали дослідницькі вміння дітей, спостережливість, уміння працювати з комп’ютерними програмами.

Учасники семінару відзначили високий рівень готовності педагогів Брилівської ЗОШ І-ІІІ ст. до впровадження інтегрованого, компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів в освітній процес.

Висловлюємо щиру вдячність заступнику директору з НВР Куліді Світлані Іванівні, всьому педагогічному колективу початкової школи Брилівської ЗОШ І-ІІІ ст. за змістовну підготовку до семінару, творчий підхід до педагогічної праці.

Галерея "Семінар учителів початкових класів у Брилівській ЗОШ І-ІІІ ст. 10.11.2017"

Матеріали семінари розміщені за посиланнямwym-1510937065952

/Files/images/Брил 2.JPG

/Files/images/Брил 17.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 388

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.