Волонтерський рух, як форма роботи із сім’єю щодо формування здоров'язбережувальних компетентностей дошкільнят

/Files/images/CIMG3891.JPGПроблема формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров’я дітей дошкільного віку була, є і завжди буде актуальною. Специфіка організації педагогічного процесу дошкільного навчального закладу дозволяє стверджувати, що здоров’язберігаючі технології за ступенем впливу на здоров’я дітей є найбільш дієвими. Основною їхньою ознакою є комплексний підхід до вирішення проблем збереження здоров’я, застосування психолого – педагогічних методів і прийомів. Їх вибір залежить від програми діяльності дошкільного навчального закладу, пріоритетних навчально – виховних завдань, стану здоров’я вихованців, їх інтересів та уподобань, врахування спрямованості засобів оздоровлення на вдосконалення основних показників фізичного розвитку дітей, наявного кадрового потенціалу, матеріально – технічного забезпечення, наявного рівня співпраці з батьками вихованців, усвідомлення ними значущості цілеспрямованої роботи із збереження та зміцнення здоров’я дітей(батьки мають бути прикладом для власних дітей), на що, власне, і спрямовується волонтерський рух.

Питання збережен­ня та зміцнення здоров'я вихованців — пріоритетне в діяльності дошкільного закладу «Барвінок» с.Виноградове Цюрупинського району Херсонської області. Практика свідчить, що одним із головних шляхів підвищення взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї є використання нетрадиційних форм роботи з батьками щодо формування здорового способу життя.

Діяльність щодо збереження і зміцнення здоров’я дітей базується на формуванні мотивації до здорового способу життя, на взаємодії педагогів, батьків, дітей. У результаті такої співпраці в дитячому садку «Барвінок» складається максимально ефективна система оздоровлення дітей, що включає обов’язкові традиційні та нетрадиційні форми роботи.

Однією із впливових та вагомих форм роботи є просвітницька робота серед громади села, яка здійснюється на сторінках місцевої газети «Виноградівський вісник».

З метою пошуку нових форм і методів роботи з батьками та дітьми з питання оздоровлення запроваджено волонтерську діяльність. Волонтерська діяльність «Веселки здоров’я» сприяє зміні світогляду людей - волонтерів і тих, кого залучають до зустрічей. За допомогою волонтерської діяльності у волонтерів розвиваються вміння і навички, задовольняється потреба в спілкуванні і самоповазі, також розкриваються особистісні якості, відкривається духовна сторона життя.

До роботи у волонтерському русі «Веселка здоров’я» залучаються батьки, працівники дитячого садка, вихованці. Використовуючи комплекс прийомів і методів, було вивчено виховний потенціал сім’ї з фізичного виховання та здорового способу життя, що і став точкою відліку продуктивної співпраці, волонтерської діяльності батьків, дітей та педагогів дошкільного закладу щодо збереження і зміцнення здоров’я дітей через запровадження нетрадиційних здорв’язбережувальних технологій. Діяльність волонтерів направлена на навчально-виховну роботу з дітьми та навчально-просвітницьку роботу з батьками.

Популярний на сьогоднішній день волонтерський рух «Веселка здоров’я» є ефективною формою роботи в дошкільному закладі «Барвінок» щодо формування здорового способу життя, використання традиційних і нетрадиційних здоров’язбережувальних технологій та активізації роботи з батьками.

Кiлькiсть переглядiв: 185

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.